webform

Webový formulář

Vyplněním formuláře rychle informujete naše techniky o problému, který potřebujete vyřešit

Prostřednictvím webového formuláře odešlete servisní požadavek přímo na centrálu Client Support Team, kde bude Váš požadavek přidělen některému z techniků, který s Vámi začne v co nejkratší době problém řešit. Nezapomeňte na sebe uvést skutečný kontakt, abychom s Vámi mohli komunikovat. Závadu se pokuste co nejpřesněji popsat, pokud je možné závadu vyfotit, opsat nebo nějakým způsobem zaznamenat, udělejte to! Pořízený záznam přiložte jako přílohu ve formátu .zip nebo .rar k formuláři.


Nevím jak začít

Nedaří se mi vyplněný formulář odeslat

  • Zkontrolujte jestli máte správné vyplněná všechna povinná pole
  • Zkontrolujte zda-li jste správně opsali text z obrázku

Nezobrazuje se mi obrázek s kontrolním textem (Captcha)

  • Povolte v prohlížeči zobrazování obrázků, nevíte-li jak na to použijte jiný prohlížeč

Stále se nedaří?

  • Použijte jiný komunikační prostředek např. Windows Live Messenger, SKYPE, Trouble Ticket, telefoní linku




Nový servisní požadavek (Trouble Ticket)

Informace o kině

Zde prosím vyplňte název kina
Vyplňte název provozovatele (nepovinné)

Závadu nahlásil

(nepovinné)
(povinné)
(povinné)
(povinné)

Popis problému

Vyplňte prosím začátek projekce a jméno filmu o který se jedná (nepovinné)
Zde prosím uveďte stručný popis závady (povinné)
Zde prosím uveďte podrobný popis závady (nepovinné)